Pazar, Ekim 07, 2012

Evet, ruh hastasıyım.


Diyelim ki otobüsteyim, 4lü koltukta oturuyorum ve karşıma dünya güzeli bi kız oturdu. Normal bir erkek ne yapar? Önce baştan aşağı bi süzer, daha sonra da her fırsatta kızı kesmeye çalışır. Hatta erkeğine göre; kurbanı oturduğu yerden alıp, çeşitli durumlarda çeşitli hallere soktuktan sonra aldığı yere tekrar geri koyabilir. Sadece gözlerle tabi ki. Ama ben bunu yapmıyorum.
     Mesela ne olursa olsun asla kıza bakmıyorum. Otururken dizlerimi ona doğru değil, dışarıya dönük tutuyorum. Göz göze geldiğim anda bakışlarını ilk kaçıran ben oluyorum. Ve bunu yaparken gözlerimde utanç duygusundan çok, kendinden emin ve umursamaz bi ifade oluyor. Hatta ilk boşalan koltuğa atlayıp kızı piç gibi bırakıyorum olduğu yerde. Atıyorum, bütün çiftli koltuklar dolu ve güzel kız yalnız oturuyor. Hayır. Gidip ortalama kızın yanına, hiç olmadı tonton teyzemin yanına oturuyorum. Dikkat ederseniz erkek yanına oturmuyorum. Çünkü kız yanına oturmamak ile, güzel kızın yanına oturmamak arasındaki farkı anlasın istiyorum. Çünkü biliyorum, o kız otobüse binen her erkek için “kesin yanıma oturacak” diye düşünüyor. Ama ben bunu yemiyorum. Peki neden? E çünkü ruh hastasıyım. Çünkü egolarım var. Çünkü benim için güzel bir kızla karşılıklı kesişme egosundan çok, kızın aklına “bu çocuk bana niye bakmıyo lan” sorusunu düşürme egosu daha önemli. Onların o kabarık özgüvenlerini, bir kaç abazan tarafından şişirilmiş egolarını yerlerde süründürmek istiyorum.
     Allah kahretsin onları, güzel kız egosu denen bir şey var. O kadar iğrenç bir şey ki, bu moddaki bütün kızları boğasım geliyor. İşte kimse beni çekemiyorculuk, her erkek bana bakarcılık, bi ortamda birine bakılacaksa o ben olmalıyımcılık falan. Tabi tabi, kız arkadaşların seni çekemiyor ondan yakın arkadaşların hep erkek. Evet evet, kız arkadaş grubunlayken masanıza bakan erkek aslında sana bakıyor. Ve sen bunu söylemeyecek kadar da mütevazısın allah kahretsin. Lan ne güzel bir şeysin, ne kadar da iyisin. Elbette ki her erkeği elde edebilirsin sen. Bu ne lan? Yemin ediyorum bu erkekler koca bir mal. Irzını sikiym ben erkeklerin. Bunların götlerini kaldıran da hep bizimkiler zaten. Bi kızı kessen ne olur, kesmesen ne olur arkadaş? Ben anlayamıyorum. Bir kızı kesebiliten düşükse eğer, neden kızın götünü kaldırıyorsun ki? Neden hemcinslerinin başını yakıyorsun? Neden hayatı onlara zindan ediyorsun ey abazan? Haydi hemcinslerini bırak, kızın yakın arkadaşlarının da başını yakıyorsun lan. Sinir oluyorum, ağzını burnunu kırasım, boğasım geliyor. Eğer bi de zenginse kız, o süslü saçını başını yolasım geliyor.

1 yorum:

Lamama Del Rey dedi ki...

o dünya güzeli kızı S....eveyim...